Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr.Protek
Administrator
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ipswich Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:40, 02 Gru 2008 Temat postu: Wyspa Piratów |
|
|
Obecnie zajmuje się tworzeniem zadań na Wyspie Piratów, tylko że właśnie brak mi pomysłów pasujących do klimatu tej wyspy Jakby ktoś miał jakieś pomysły niech tu napiszę Chwilowo zrobiłem 1 zadanie opowiadające o kucharzu o imieniu "Brzuchoból" który potrzebuję mięsa szczurołaka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
ateista
Poziom 15
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:26, 02 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
hmm moze cos ze znalezieniem jakiegos artefaktu typu kompas/busola lub to takie cos do kierowania statkiem patrzac na gwiazdy, nie pamietam jak sie to urzadzenie nazywalo - trza zdobyc dla jakiegos kapitana, zeby ten nas potem mogl zabrac na maleńką wyspę skarbow na ktorej bedzie troche kasy i np. inny artefakt (do innej misji, ktora sie aktywuje dopiero po zdobyciu owego artefaktu, bo np. byl list do nieg przyczepiony z wiadomoscią do kogos kogo juz spotkalismy wczesniej w grze), a ww. wyspa moze byc nawet rozmiaru 3x3 ;] - bedzie ja łatwo upchnąć na mapie
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mr.Protek
Administrator
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ipswich Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:34, 02 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Z tym kompasem to ciekawy pomysł Jak ci jeszcze coś przyjdzie do głowy to pisz śmiało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ateista
Poziom 15
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:03, 02 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ateista napisał: | takie cos do kierowania statkiem patrzac na gwiazdy, nie pamietam jak sie to urzadzenie nazywalo |
chodzilo mi o [link widoczny dla zalogowanych], choc rownie dobrze nadalby sie jego "prehistoryczny" poprzednik, ktory bardziej by klimatem pasował, o zabójczej nazwie [link widoczny dla zalogowanych] xD
tak mi przyszlo do glowy, ze jezeli to nie jest zbyt trudne, to zeby zaprogramowac jakąś postac by za toba podążała - moglo by to sie przydac np. w misji w ktorej trzeba kogos uwolnic z rak piratow i przyprowadzic do miasta (ostatecznie mozna zrobic tak ze po rozmowie z ta osoba "teleportuje sie" ona z toba lub bez ciebie do miasta)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ateista dnia Wto 22:13, 02 Gru 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
neo256
Poziom 20
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:36, 03 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Może jakiś kapelutek (czapka) pirata dowódcy np. o imieniu Olrik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mr.Protek
Administrator
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ipswich Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:15, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ateista napisał: | tak mi przyszlo do glowy, ze jezeli to nie jest zbyt trudne, to zeby zaprogramowac jakąś postac by za toba podążała - moglo by to sie przydac np. w misji w ktorej trzeba kogos uwolnic z rak piratow i przyprowadzic do miasta (ostatecznie mozna zrobic tak ze po rozmowie z ta osoba "teleportuje sie" ona z toba lub bez ciebie do miasta) |
Myślałem o czymś takim już wcześniej, ale powiem szczerze, po prostu nie chciało mi się tego zrobić Potrzebuje dużego przypływu weny żeby to napisać Może nie było by to bardzo trudne zadanie, ale jednak wymagające wielu przemyśleń, np takich jak poruszanie się postaci za tobą czyli jej inteligencja, i sprawa taka że postać ta musiała by przepuszczać twoją postać, żebyście się nie zaklinowali w jakimś miejscu mapy. Oprócz tego teleportowanie się takiej postaci, np gdyby się używało portu/portalu żeby nie pojawiła się w środku jakiegoś krzaka lub domku lub na innej postaci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ateista
Poziom 15
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:48, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
co to teleportacji, to wystarczy ze po rozmowie osoba znika i pojewia sie przed swoim domem (jak to w starych grach bywalo)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
neo256
Poziom 20
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:50, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Za ten teleport to chyba za jakąś opłatą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DAIDER
Poziom 02
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: olecko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:04, 04 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
mam pewien pomysł zrub jaskinie na wyspie (ale wejście będzie ukryte w krzakah w tej jaskini na samym wejściu stoi potwur typu kościotrup ktury nie puści cię dopuki nie rozwiążesz małego problemu zabic elfa imieniem załużmy linster pomści śmier kapitana . elf jest gdzieś na wyspie orków
wtegy kapitaqn w nagrode zaprowadzi cię w głąb tej jaskini jest wrak stztku a na kturejś ze ścian dżwi do miasta podziemnego wymyśl może jakiś bonus ????
w mieście gadasz z duchami zmarłych piratuw. jest to doś duża jaskinia z potworami typu np nietopeże ???
jak CHcesz to moge wymyślec więcej zadań do tego miasta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
neo256
Poziom 20
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:12, 05 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Heh. Nie jestem pewien czy to zadanie nie jest za skomplikowane bo to trochę by się zmiksowało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|