 |
www.pogromcypotworow.fora.pl Forum darmowej gry RPG "Pogromcy Potworów" ;]
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr.Protek
Administrator
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ipswich Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:11, 14 Gru 2023 Temat postu: |
|
|
Może to dość zabawne ale po 12 latach od ostatniej wersji z nudów zrobiłem nową wersję. Ostatnie czasy siedzę głównie w Unity i C# i ciekawie było wrócić do programowania w Delphi. Skompilowanie gry ze starego kodu samo w sobie było dość ciekawe bo Delphi się sporo zmieniło i ani mój kod ani komponenty Omega nie chciały działać od tak. Co prawda w przeszłości napisałem własny mini-silnik 3D w Delphi który mógłby śmiało te komponenty Omega zastąpić ale już nie chciało mi się aż tak kombinować więc naprawiłem co trzeba i działa.
Jeżeli chodzi o zmiany:
Przeskok z DirectX 8.1 do DirectX 9.0.
Lepsza wydajność, podczas testów stara wersja gry chodziła tragicznie na w miarę nowym laptopie ze zintegrowanym układem graficznym (spadki do 16 klatek), teraz trzyma stałe 30. Z chęcią bym zmienił by gra robiła 60 klatek, ale za dużo różnych zmiennych na stałe liczy rzeczy z 30 klatek i nie chce mi się z tym bawić bo idiotycznie to napisałem 😅
Polskie znaki wyświetlają się prawidłowo na komputerach z systemem w innym języku niż polski. Zawsze był z tym problem bo gdy odpalałeś grę na angielskim windowsie to ucinało polskie litery i wszystko się rozjeżdżało.
Dodałem algorytm wyszukiwanie ścieżki i bohater potrafi w końcu omijać przeszkody, no przynajmniej w większości przypadków... 😋
Sporo grafiki zostało usprawnione, wiele obrazków wyglądało kiepsko bo gra używała mocno skompresowane pliki jpg, teraz sporo plików zostało odnowionych i zapisanych jako png (np. tła podczas walki), aczkolwiek gra dalej używa rozdzielczość 640x480 więc nie ma co się spodziewać cudów.
Nowa muzyka dla każdej wyspy i podczas starć z wrogami.
Przebalansowana rozgrywka, zmiany w działaniu przedmiotów i czarów, niższe ceny w sklepach, poprawki SI.
Na mapie w losowych miejscach można znaleźć klejnoty które dają sporo złota po ich podniesieniu.
Na mapie można znaleźć także księgi które zwiększają doświadczenie lub skuteczność w walce w przeciwnikami.
Usprawnienia podczas gry w sieci.
Różne pomniejsze poprawki o których nie pamiętam gdy teraz to piszę 😅
Możliwe że do gry zostały dodane jakieś sekrety...
Download: [link widoczny dla zalogowanych]
EDIT1: Wersja z 13 grudnia wymagała kilku poprawek i została podmieniona na wersję z 27 grudnia.
EDIT2: Wersja z 27 grudnia miała mały błąd który poprawiłem, tak więc została podmieniona na wersję z 8 stycznia.
Jeżeli masz poprzednią wersję zalecam aktualizację.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mr.Protek dnia Pon 12:49, 08 Sty 2024, w całości zmieniany 11 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Mr.Protek
Administrator
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ipswich Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:17, 16 Wrz 2024 Temat postu: |
|
|
Nowa wersja! Co prawda nie tak ambitna jak poprzednia, głównie skupiająca się na ostatecznym doszlifowaniu gry, poprawki w ogólnym działaniu, w tekstach itd. Dodałem do gry nowy mały sekrecik
Download: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mr.Protek dnia Pon 12:13, 16 Wrz 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|