Forum www.pogromcypotworow.fora.pl Strona Główna www.pogromcypotworow.fora.pl
Forum darmowej gry RPG "Pogromcy Potworów" ;]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomysł

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pogromcypotworow.fora.pl Strona Główna -> Opinie/Pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fenio
Poziom 01


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:35, 18 Maj 2008    Temat postu: Pomysł

Sry że tak bez uprzedzenia ale mojim zdaniem jedna droga do tego zamku jest nudna. Lepiej byłoby zrobić gre z 2 stron a nawet z 4. Np. że można zostać rycerzem tego stwórcy i atakować , grabić wioski wdg mnie nie wiem jak inni dostalem tą strone od Noxima. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mr.Protek
Administrator


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ipswich
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:05, 25 Paź 2008    Temat postu:

Wiadomo że fajny pomysł, ale trudny do realizacji Razz Tworzenie fabuły i zadań zajmuje dużo więcej niż innych rzeczy w grze Razz A co dopiero gdyby miało się zrobić 3 bądź więcej wersji opowiadań Confused Zresztą nie planowałem tego od początku i trudno by to było wkodzić teraz Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
neo256
Poziom 20


Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:20, 25 Paź 2008    Temat postu:

No cóż. Troche się zgodze z Mr Protkiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szymen
Poziom 08


Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:06, 15 Lut 2009    Temat postu: pomysł

ja mam pomysł żeby zrobić że na przykład podczas płynięcia na inną wyspę jest możliwość zostania zaatakowanym przez piratów albo że wioski mogą zostać zaatakowane przez np. orki ,debilobliny bo że przez jakiś czas ma się kompana albo że się jest liderem jakiejś grupy pogromców potworów a najlepiej ale to na przyszłość mieć rangi w pp np. na początku(to może być 2 część gry)wędrujesz z innymi początkującymi i słuchasz rozkazów lidera grupy potem stajesz się liderem grupy później jesteś np. w radzie 5 najlepszych asz na końcu jesteś przywódcą klanu pp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
neo256
Poziom 20


Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:43, 16 Lut 2009    Temat postu:

Nie wiem jaką opinię wystawi Mr Protek. Brzmi ciekawie ale zawsze mi się wydaje ,że to jest trudne do realizacji. Obleganie miast - nie mam pojęcia co do programowania potworów i ich inteligencji ale nie wiem też czy coś takiego jest możliwe. Neutral

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szymen
Poziom 08


Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:08, 16 Lut 2009    Temat postu:

to może być zrobione w czymś innym jako 2 wersja

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mr.Protek
Administrator


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ipswich
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:20, 16 Lut 2009    Temat postu:

Nad piratami to i ja myślałem Very Happy To dobry pomysł, ale musiałbym jakoś wykombinować tło walki na statku i można by było to zrobić, co do bycia liderem i chodzenia w grupie to tu jest problem, bo gra była tworzona z myślą o chodzeniu w pojedynkę i raczej już tak zostanie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szymen
Poziom 08


Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:25, 16 Lut 2009    Temat postu:

mam też pytanie czy jakość niektórych zdjęć czy mogła by być poprawiona (to prośba)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ateista
Poziom 15


Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:53, 16 Lut 2009    Temat postu:

jeśli chodzi o scenerię walki na statku, to warto się posiłkować grą z serii Heroes, pamietam ze jak gralem w wersje 1-3 to były też walki na statku - moglbys wykonac podobne przy uzyciu anim8or'a

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
neo256
Poziom 20


Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:26, 17 Lut 2009    Temat postu:

Fakt. No i cóż. Można by tylko Heroes ma swoje tła walki więc pasuje lecz w PP tło walki jest całkowicie odmienne więc nie wiem jak wy ale ja stał bym za
tym by to pole trochę przerobić bo to inna skala. Tam ludzie są mali w przeciwieństwie do ludzi z PP.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez neo256 dnia Wto 12:28, 17 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ateista
Poziom 15


Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:56, 17 Lut 2009    Temat postu:

raczej chodzilo mi o wygląd ogolny - tj. kawałek pokładu, jakies skrzynki, sieci, a w oddali horyzont i morze (ocean), ale wykonanie zeby bylo w tym samym programie co poprzednie tla - w takim 3d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
neo256
Poziom 20


Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:13, 18 Lut 2009    Temat postu:

Ewentualnie tak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
urgal
Poziom 03


Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:02, 23 Lut 2010    Temat postu:

A ja postuluję żeby POJEDYNEK Gracza z Innym Graczem nie powodował utraty EXPA.

NO i jeszcze proponuję, żeby Mag miał więcej kulek ognia, a nie tylko 15.

Uniemożliwia to praktycznie dojście do jakiegokolwiek bossa bez uciekania od każdego moba.

Zrób brak ograniczenia na ten czary obrażeniowe lub coś około 100, byłoby fajniej Smile

A tak swoją drogą - może by tak zrobić w późniejszej wersji walki w których brało by udział 2 graczy jednocześnie - to by dawało jakiś cooperative, również stwory mogłyby wtedy (w trybie multi) atakować jednocześnie (tzn. jeśliby atakowały 2 jednocześnie) ale to pewnie trudne w realizacji..

No i dla Warriora, fajnie by było gdyby był jakiś spell naprawiający mu broń, też żeby ułatwić życia.

JEszcze przydałby się teleport do miasta, taki przyzywany object, przez który można by było sobie przechodzić.

Na razie to tyle ode mnie. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deadhope
Poziom 05


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:17, 09 Mar 2010    Temat postu:

urgal napisał:
NO i jeszcze proponuję, żeby Mag miał więcej kulek ognia, a nie tylko 15.

No i dla Warriora, fajnie by było gdyby był jakiś spell naprawiający mu broń, też żeby ułatwić życia.

JEszcze przydałby się teleport do miasta, taki przyzywany object, przez który można by było sobie przechodzić.


1. Jest, w którymś mieście torba zwiększająca liczbę spell'i do maks 30 posiadanych.
2. Broń na początku jak się psuje to wkurza, potem jest to tak tanie, że aż głupie.
3.Town Portal hmmm... przydałby się Smile

A z mojej strony... Czary jakoś głupie są, zazwyczaj używa się tylko kul ognia Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rozpierd
Poziom 07


Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: POLSKA!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:25, 03 Kwi 2010    Temat postu:

A ja nie wyobrażam sobie tej gry bez siły smoka czy pochłaniacza ;p kamiennej skóry. Delikatność też dobra , ale tylko wtedy gdy wróg ma więcej obrony niż ty ataku.
Czarodziejem to masz racje, same kule ognia ewentualnie pochłaniacz.
Ja gram głównie wojem a nie czarodziejem.Czar który naprawia broń i zbroje to dobry pomysł dla woja , ale to by nie było takie tanie chyba ;p.
Dobry jest trupi jad i regeneracja dla każdego.
Ps. Mr.Protek mógł by zrobić czar , który za koszt połowy obrony zwększa atak {przelicznik = 1obrony na 1ataku}. Mana 10. Przełamanie woli ;p Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rozpierd dnia Sob 9:27, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pogromcypotworow.fora.pl Strona Główna -> Opinie/Pomysły Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin