Forum www.pogromcypotworow.fora.pl Strona Główna www.pogromcypotworow.fora.pl
Forum darmowej gry RPG "Pogromcy Potworów" ;]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomysły...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pogromcypotworow.fora.pl Strona Główna -> Opinie/Pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dziobu
Poziom 04


Dołączył: 12 Sty 2024
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:43, 14 Sty 2024    Temat postu: Pomysły...

Trochę wymieszane ale może kilka z sensem:

1. dodać paru losowych _wyjątkowo mocnych_ przeciwników na mapie, tak żeby nie biegać jak kot z pęcherzem (jak ja teraz ;p) i lać wszystko co sie rusza jak w klasycznym filmie sensacyjnym,
I to nie tak że stoją jak wszyscy inni ale np idą wokół wyspy czy po jakiejś trasie.

2. w walce w 99% przypadków to gracz ma pierwszy ruch; a jakby gracz zaczynał tylko gdy faktycznie chciał postać zaatakować a nie został sam zaatakowany bo przechodził obok? To w sumie może czasem wiele zmienić,

3. w opisie do zadania "klucze stron świata" brakuje informacji kto to zlecił; to jedno z pierwszych zadań na jakie się trafia i po rozjechaniu N potworów już się nie pamięta jak to było,
(zresztą chyba nie tylko do tego zadania brakuje takiej informacji)
W ogóle może fajnie jakby było osobne pole (dla każdego zlecenia) z informacją o zleceniodawcy,

4. brakuje informacji o tym że portal na Wyspie Elfów co ~3 próby przenosi gdzieś indziej,

5. fajnie jakby można było kupić (zdobyć?) mapy krypt,

6. można kupić apdejt żeby na mapie było widać adwersarzy; obecnie kolorem zaznaczeni są wrogowie słabsi i mocniejsi a fajnie jakby można było zmienić legendę na typ przeciwnika (to samo dla pkt 5),

7. ewentualnie - bo typów postaci jest sporo a róznych kolorów mniej - jakby dało się wyszukać na mapie określony typ adwersarzy,

8. koło tego pirata który przewozi na Wyspę Demonów jest majtek; ma kolor żółty ale nie oferuje żadnej roboty,

9. w czarach są "Wampirze kły" które zabierają X życia i przekazują go graczowi. Fajnie jakby było podobne z maną,

10. może było by zasadne zablokowanie użycia przedmiotu czy czaru który już działa,

11. w zadaniach fajnie jakby były jakoś pogrupowane wyspami (chocby kolorem) żeby łatwiej było szukać zlecającego; nie wszystkie zadania są na tej samej wyspie,

12. spokojnie można by dodać parę zadań - od nieużywanych obecnie postaci - typu "jadacze zabiły mi pudla; pomścij ich a sypne kasą" lub "zabioj lorda voldemorta" bo takie szukanie postaci na wyspie jest fajne,

13. szkieletów zabiłęm setki, szczurołapów też; a jednego-dwóch: czarodzieja, druida, łowcę, minotaura; golemów 5; może tego typu przeciwnicy mogli by się częsciej szwędać po wyspach (pkt 1)

14. waleczność Kostuchy jest na poziomie szkieletu; IMHO to trochę za mało.

15. brakuje jakiegoś zadania dotyczącego eliminiacji Mrocznych Elfów; to w sumie trudni przeciwnicy (w porównaniu z resztą) a można ich prawie ominąć,

16. dodać możliwość przesuwania mapy.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mr.Protek
Administrator


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ipswich
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:47, 14 Sty 2024    Temat postu:

Całkiem rozsądnie rozpisana lista, może dodam moje myśli co do podpunktów:

1. Pomysł mi się podoba, można by było zrobić jakiś mocnych przeciwników którzy pojawiają się w losowych miejscach i zawsze za ich pokonanie dostaje się sporo złota, dla odmiany można by było im dać niestandardowy zestaw przedmiotów i czarów. Fabularnie mogli by to być jacyś specjalni wysłannicy Beliala.

2. Gdy przechodzi się grę drugi raz zwykli przeciwnicy mają 9 punktów szybkości, a silniejsi mają 10 punktów szybkości, więc nawet gdy gracz ma maksymalną ilość punktów szybkości (10 punktów) to silniejsi wrogowie mają 50% szans na atak w pierwszej turze.

3. Informacja ze zleceniodawcą to także bardzo dobry pomysł.

4. Działanie tego portalu jest w założeniu sekretem, fabularnie elfy które wrzucały tam mroczne elfy myślały że to je zabije i same nie wiedzą że portal tak działa, wspomina to nawet mroczny elf podczas rozmowy, wiem że przez to niektórzy gracze nie zobaczą całości gry jeżeli nie poszukają informacji, ale takie było założenie Wink (także ten portal ma około 15% szans na przeniesienie na tamtą część wyspy)

5. Myślałem już o tym kiedyś by za zabicie przeciwnika w krypcie była szansa na zdobycie do niej mapy, to jest do zrobienia ale wymaga większej modyfikacji funkcjonowania mapy. (Gdyż gdybym tak po prostu włączył mapę w kryptach to widać by było inne krypty na następnych wyspach)

6,7. Nigdy o tym nie pomyślałem ale zrobienie filtru dla typów przeciwników jest do zrobienia, pomyślimy.

8. Dobrze zauważyłeś, to jedyna taka postać w całej grze co nie łączy się z żadnym zadaniem, miałem zrobić mały sekret z nim związany który ostatecznie nigdy nie powstał, może czas go zrobić? Wink

9. Po zakupie dużej ilości Eliksirów Ducha mana raczej nie stanowi problemu i przedmioty ją odnawiające raczej używane są do odnowy zdrowia na mapie, dlatego jakoś nie myślałem o tym.

10. Faktycznie, mógłbym ukryć przedmioty / czary które są już używane, to kolejny dobry pomysł.

11. Podobnie jak w punkcie 3, powinienem dodać informacje o zleceniodawcy i jego lokacji.

12. Co do standardowych zadań można powiedzieć że osiągnąłem już limit, za dużo kodu by trzeba było zmieniać by coś dodać, jednak dało by radę dorobić np. jednego człowieczka w każdym mieście który by zlecał zabicie losowej ilości wrogów jakiegoś typu na czas czy coś w tym stylu. Takie zadania nie były by w zakładce zadań tylko gdzieś na rogu ekranu jako informacja i można by je było robić w kółko. Może dało by się połączyć punkt 1 z tym punktem?

13. Też mi się to nie podobało dlatego dodałem w wersji 1.03 księgi wiedzy by była jakaś szansa na zdobycie bonusów do walki z tymi klasami.

14. Kostucha ma malutko życia ale potrafi zadawać ogromne obrażenia czarami (nawet Belial ma dużo mniejsze obrażenia od czarów), jeżeli gracz nie zainwestuje w szybkość i eliksiry ciała to kostucha jest w stanie ubić gracza jednym czarem, szczególnie gdy gra klasą o mniejszej ilości życia jak Czarodziej, poza tym na Wyspie Elfów jest 6 mini komnat z Kostuchami i w zależności od szczęścia portal przenosi gracza do komnat z Kostuchami na niskich lub wysokich poziomach (trzeba pamiętać że gracz może się pojawić na Wyspie Elfów już na 24 poziomie a wtedy Kostucha jest jednym z najgorszych przeciwników w grze). Przechodząc grę drugi raz da się poczuć moc wrogów nieco lepiej gdy wszyscy mają o 30 poziomów więcej. Gdy projektowałem kostuchę chciałem by to był taki "glass cannon". Wink

15. Mroczne Elfy trzeba traktować bardziej jako dodatek lub sekret, nikt nie wie że tam sobie żyją Very Happy

16. Jeżeli kiedyś dorobię mapę do krypt to ogólnie mapa będzie wyglądać nieco inaczej, będzie bardziej przybliżona i nie będzie widać innych Wysp czy Krypt poza tą na której się teraz znajdujesz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mr.Protek dnia Pon 9:17, 15 Sty 2024, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziobu
Poziom 04


Dołączył: 12 Sty 2024
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:57, 14 Sty 2024    Temat postu:

Ja tylko rzuciłem kilka pomysłów zachowywanych podczas grania (stąd losowa kolejność). Nie wiem jak gra jest zorganizowana technicznie i nie wiem co jest mniej lub bardziej skomplikowane; moje doświadczenia programistyczne odbiły się od jednej nieukończonej gry (strategia turowa) i poszedłem w zupełnie inną stronę.

Ale jak już jest taka gra i autor mający choć odrobinę chęci żeby coś w niej zmienić, to chętnie pomogę. Choćby i pomysłami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dziobu dnia Pon 0:31, 15 Sty 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mr.Protek
Administrator


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ipswich
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:06, 15 Sty 2024    Temat postu:

Ja doceniam wszystkie te pomysły i chęć ulepszenia gry na przyszłość Very Happy

Wiadomo że często jest tak że jakieś dziwactwa w grze to po prostu jakaś dziwna wizja autora, w tym przypadku moja Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pogromcypotworow.fora.pl Strona Główna -> Opinie/Pomysły Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin